П. 5.11. Основні дефекти при обробці отворів

logo turner2

  • Реєстрація
Авторизуйтесь для отримання можливості робити закладки.

Токар. Спеціальна технологія. 2 розряд. Тема 5. п. 5.11.3.

Тема 5    Способи обробки циліндричних отворів

              П. 11. Основні  дефекти  при  обробці  отворів

         

Навчальні  питання:

1. Неполадки,  що  виникають  під  час  свердління

2. Брак  при  розточуванні  отворів

3. Брак  при  зенкеруванні  та  центруванні

 

                                                      

                                   

При зенкерування  можливі  слідуючи  види  браку:

1. Діаметр  отвору  збільшений.

Причина: Невірна  заточка зенкера, невірно  підібраний  зенкер  по номеру або  діаметру.

2. Збільшена  шорсткість  поверхні

Причина: Тупий  зенкер, велика  подача, налипання  металу  на стрічки  зенкера

3. Частина  поверхні  залишилась  не  обробленою.

Причина: Малий  припуск  під  зенкерування,  невірно  встановлена  заготовка  в патроні (биття  заготовки

Види  браку при  центруванні:

1.Не  витримані  розміри  і форма .

Причина: невірно  заточене  свердло.

2.Дробленість  на  основі  конуса.

Причина: тупе  свердло,  мала  подача,  нежортко закріплена  заготовка,  великий  виліт  пінолі.

3.Осі  центрів  зміщені

Причина: невірно встановлена  заготовка  в  патроні.